2020, Sayı 17
Araştırma Makalesi
TİFTİĞİN GELENEKSEL ÖYKÜSÜ VE YARATICI YENİ DENEMELER ÜZERİNE
Mine BEŞEN YALÇIN, Günay ATALAYER
Sayfalar: 4-21 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.145
912 1192
TÜRKİYE’DE GELENEKSEL EL DOKUMACILIĞI EĞİTİMİ
Aydın UĞURLU
Sayfalar: 22-43 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.138
895 2389
CUMHURİYET TÜRKİYE’Sİ HALICILIĞI- I: 1923-1980 YILLARI ARASI
Bahadır ÖZTÜRK
Sayfalar: 44-61 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.139
1815 1645
BİR OSMANLI SARAY HALISININ KOMPOZİSYON BAKIMINDAN TEZHİP SANATI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Meral AKAN, Fadime Nur SAYIK
Sayfalar: 62-79 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.140
1273 3054
KAYSERİ BÜNYAN’DA TESPİT EDİLEN HALI DOKUMA İLE İLGİLİ RİTÜELLER VE SÖZLÜ KÜLTÜR
Mustafa GENÇ, İsmail SOLAK
Sayfalar: 80-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.141
1491 1721
ARTVİN ŞAVŞAT “CAMİ TASVİRLİ” DUVAR KİLİMLERİ
Zuhal TÜRKTAŞ, Nihal DEMİRTAŞ GÜNEL
Sayfalar: 102-119 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.142
1114 1225
KAYNARCA (SAKARYA) ŞEYHTIMARI KONAK KÖYÜ KİLİMLERİ
Sema ÖZKAN TAĞI, İlker ÖZTÜRK
Sayfalar: 120-139 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.143
841 917
ATKIDAN “ÇEKMELİ” (HALKALI / İLMEKLİ / KESİKSİZ HAVLI) DOKUMALARIN DÜNYA MÜZELERİNDE TARİHSEL ÖRNEKLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Fatma Yelda GEZİCİOĞLU, Günay ATALAYER
Sayfalar: 140-170 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.144
544 766