ISSN: 1301-255X
e-ISSN: 2687-4016

Bitlis Etnoğrafya Müzesinde Bulunan Düz Dokumalar

Sultan Sökmen

Sayı: 2015, Sayı 11 Sayfalar: 81-95 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.69
216 868

Geçmişten Günümüze Erzurum’da Ehram (İhram) Dokumacılığı

Fikri Salman, Zeynep Kırkıncıoğlu

Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 42-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.60
227 335

Azerbaycan Dokumacılık Geleneği

Röya Tagi̇yeva

Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 60-71 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.62
189 691

Ordu İli Gölköy İlçesi Kozören Köyü Kilim Dokumaları

Firdevs Çakır

Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 4-13 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.56
226 1020

Carpet in the Aq Qoyunlu Turkmen Period

Kerim Mi̇rzaee

Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 60-67 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.51
941 1105

Eski Türkçede Dokumacılıkla İlgili Söz Varlığı

Hüseyin Yıldız

Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 82-91 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.54
0 823

Diyarbakır Karacadağ Kilimlerinin Desen ve Motif Özellikleri

Evindar Yeşi̇lbaş

Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 112-117 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.24
153 441

Sivas Yıldızeli İlçesi Tülü Dokumalarının Özellikleri

Zuhal Türktaş, Mehmet Fatih Çakmaktepe

Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 100-111 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.23
83 355

Sodes "İplerle Dile Gelen Duygular" Projesi Üzerine Bir Değerlendirme

Ela Taş

Sayı: 2018, Sayı 13 Sayfalar: 26-36 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.76
115 188

Anadolu Geleneksel Bez Dokumacılığından Bazı Örnekler ve Günümüzdeki Durumu

Fatma Nur Başaran

Sayı: 2018, Sayı 13 Sayfalar: 14-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.75
88 131

GÜRCİSTAN VE KONYA KİLİMLERİNDE YANIŞ (MOTİF)

Ahmet Aytaç

Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 42-55 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.133
115 423

NİĞDE KIZILCA KASABASI DÜZ DOKUMA ÖRNEKLERİ

Hülya Serpil Ortaç, Gözde Kemer Gürsoy

Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 4-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.131
112 278

ANTALYA’DA BİR YÖRÜK GELENEĞİ: İHRAM

Ferah Şavkar

Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 78-89 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.135
127 849

TİFTİĞİN GELENEKSEL ÖYKÜSÜ VE YARATICI YENİ DENEMELER ÜZERİNE

Mine BEŞEN YALÇIN, Günay ATALAYER

Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 4-21 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.145
135 470

TÜRKİYE’DE GELENEKSEL EL DOKUMACILIĞI EĞİTİMİ

Aydın UĞURLU

Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 22-43 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.138
125 928

BİR OSMANLI SARAY HALISININ KOMPOZİSYON BAKIMINDAN TEZHİP SANATI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

Meral AKAN, Fadime Nur SAYIK

Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 62-79 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.140
141 1322

KAYSERİ BÜNYAN’DA TESPİT EDİLEN HALI DOKUMA İLE İLGİLİ RİTÜELLER VE SÖZLÜ KÜLTÜR

Mustafa GENÇ, İsmail SOLAK

Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 80-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.141
143 939

ARTVİN ŞAVŞAT “CAMİ TASVİRLİ” DUVAR KİLİMLERİ

Zuhal TÜRKTAŞ, Nihal DEMİRTAŞ GÜNEL

Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 102-119 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.142
163 581

KAYNARCA (SAKARYA) ŞEYHTIMARI KONAK KÖYÜ KİLİMLERİ

Sema ÖZKAN TAĞI, İlker ÖZTÜRK

Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 120-139 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.143
92 337

KARAMAN İL MERKEZİNDE YAŞAYAN SARIKEÇİLİ YÖRÜKLERİNDE TORBA DOKUMALARI

Mustafa KONUK, Mustafa GENÇ

Sayı: 2021, Sayı 18 Sayfalar: 4-27 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.152
188 699