Benzer Makaleler
Bitlis Etnoğrafya Müzesinde Bulunan Düz Dokumalar
Sultan Sökmen
Sayı: 2015, Sayı 11 Sayfalar: 81-95 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.69
1056
2507
Geçmişten Günümüze Erzurum’da Ehram (İhram) Dokumacılığı
Fikri Salman, Zeynep Kırkıncıoğlu
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 42-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.60
16009
3612
Azerbaycan Dokumacılık Geleneği
Röya Tagi̇yeva
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 60-71 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.62
838
1814
Ordu İli Gölköy İlçesi Kozören Köyü Kilim Dokumaları
Firdevs Çakır
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 4-13 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.56
1799
2397
Carpet in the Aq Qoyunlu Turkmen Period
Kerim Mi̇rzaee
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 60-67 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.51
2425
2170
Eski Türkçede Dokumacılıkla İlgili Söz Varlığı
Hüseyin Yıldız
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 82-91 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.54
0
3583
Diyarbakır Karacadağ Kilimlerinin Desen ve Motif Özellikleri
Evindar Yeşi̇lbaş
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 112-117 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.24
3369
2445
Sivas Yıldızeli İlçesi Tülü Dokumalarının Özellikleri
Zuhal Türktaş, Mehmet Fatih Çakmaktepe
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 100-111 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.23
1613
1140
Sodes "İplerle Dile Gelen Duygular" Projesi Üzerine Bir Değerlendirme
Ela Taş
Sayı: 2018, Sayı 13 Sayfalar: 26-36 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.76
719
664
Anadolu Geleneksel Bez Dokumacılığından Bazı Örnekler ve Günümüzdeki Durumu
Fatma Nur Başaran
Sayı: 2018, Sayı 13 Sayfalar: 14-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.75
2006
1035
GÜRCİSTAN VE KONYA KİLİMLERİNDE YANIŞ (MOTİF)
Ahmet Aytaç
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 42-55 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.133
1092
1551
NİĞDE KIZILCA KASABASI DÜZ DOKUMA ÖRNEKLERİ
Hülya Serpil Ortaç, Gözde Kemer Gürsoy
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 4-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.131
1000
968
ANTALYA’DA BİR YÖRÜK GELENEĞİ: İHRAM
Ferah Şavkar
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 78-89 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.135
1647
1786
TİFTİĞİN GELENEKSEL ÖYKÜSÜ VE YARATICI YENİ DENEMELER ÜZERİNE
Mine BEŞEN YALÇIN, Günay ATALAYER
Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 4-21 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.145
1200
1429
TÜRKİYE’DE GELENEKSEL EL DOKUMACILIĞI EĞİTİMİ
Aydın UĞURLU
Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 22-43 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.138
1404
2694
BİR OSMANLI SARAY HALISININ KOMPOZİSYON BAKIMINDAN TEZHİP SANATI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Meral AKAN, Fadime Nur SAYIK
Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 62-79 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.140
1977
3266
KAYSERİ BÜNYAN’DA TESPİT EDİLEN HALI DOKUMA İLE İLGİLİ RİTÜELLER VE SÖZLÜ KÜLTÜR
Mustafa GENÇ, İsmail SOLAK
Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 80-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.141
1958
1844
ARTVİN ŞAVŞAT “CAMİ TASVİRLİ” DUVAR KİLİMLERİ
Zuhal TÜRKTAŞ, Nihal DEMİRTAŞ GÜNEL
Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 102-119 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.142
1456
1469
KAYNARCA (SAKARYA) ŞEYHTIMARI KONAK KÖYÜ KİLİMLERİ
Sema ÖZKAN TAĞI, İlker ÖZTÜRK
Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 120-139 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.143
1267
1100
KARAMAN İL MERKEZİNDE YAŞAYAN SARIKEÇİLİ YÖRÜKLERİNDE TORBA DOKUMALARI
Mustafa KONUK, Mustafa GENÇ
Sayı: 2021, Sayı 18 Sayfalar: 4-27 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.152
894
1879