Benzer Makaleler
Azerbaycan Dokumacılık Geleneği
Röya Tagi̇yeva
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 60-71 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.62
931
1949
Ordu İli Gölköy İlçesi Kozören Köyü Kilim Dokumaları
Firdevs Çakır
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 4-13 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.56
2187
2569
Belenbaşı Köyü (İzmir-Buca) Düz Dokuma Örneklerinden Yastıklar
Nuray Yılmaz, Ayşegül Koyuncu
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 92-103 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.55
1374
2163
Elazığ Müzesindeki Osmanlı Dönemi Eşik ve Seccade Halıları
İsmail Aytaç
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 12-33 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.47
2207
1784
Litvanya’da Kilim Yapım Özellikleri ve Türk Motiflerinin Etkisi
Galina Mi̇şki̇ni̇e
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 68-73 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.52
991
814
Maya Dokumaları İle Türk Dokumaları Arasındaki Benzerlikler
İsmail Doğan
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 34-41 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.48
1772
1919
Ahıska Türklerinde Halı Kültürü
Minera Ali̇yeva
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 16-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.36
990
1537
Azerbaycan Cecimlerinin Sanatsal ve Teknik Özellikleri ile Günümüzdeki Durumu
Valide Paşayeva
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 102-115 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.41
1153
931
Bir Sembol Olarak “Kilim”
Mehmet Sağ
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 116-121 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.42
1305
1764
Türk Destanlarında Geçen Halı Anlatımları, Halılardaki Hayvan Motifleri ve Renklerinin Dili
Mehmet Özkartal
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 92-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.40
3767
3346
Türk Halı Sanatında Mitolojik Kaynaklı Bazı Motifler
Nursel Balcı
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 38-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.38
4013
1788
Ankara Vakıf Eserleri Müzesi’nde Bulunan Bir Grup Etütlük Madalyonlu Uşak Halısının İncelenmesi
Elvan Özkavruk, Berna İleri̇
Sayı: 2012, Sayı 7 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 3 Sayfalar: 86-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.31
795
1232
Diyarbakır Karacadağ Kilimlerinin Desen ve Motif Özellikleri
Evindar Yeşi̇lbaş
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 112-117 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.24
3774
2590
İçel Yöresi Düz Dokuma Yaygılarda Kullanılan Motif ve Kompozisyon Özellikleri
Taciser Onuk, H. Feriha Akpınarlı
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 84-93 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.21
1537
4471
Geleneksel Türk El Sanatlarının Çağdaş Resim Tasarımına Etkisi: Hayat Ağacı Kilim Motifli Bir Güncel Sanat Uygulaması Örneği
C. Arzu Ayteki̇n
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 24-31 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.2
5902
2565
BAZI ANADOLU KİLİM MOTİFLERİNİN SEMBOLİK ÇÖZÜMLEMESİ
Naile Rengin Oyman
Sayı: 2019, Sayı 14 Sayfalar: 4-22 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.119
20514
3498
KAZAKİSTAN’IN TÜRKİSTAN EYALETİNDEKİ HALI MOTİFLERİNİN İNCELENMESİ
Feriha Akpınarlı, Assel Yerdenova
Sayı: 2019, Sayı 15 Sayfalar: 18-39 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.126
1729
1803
GÜRCİSTAN VE KONYA KİLİMLERİNDE YANIŞ (MOTİF)
Ahmet Aytaç
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 42-55 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.133
1244
1683
HAKKÂRİ’DE EVLİLİKLE BAĞLANTILI GELENEKLERİN EL SANATLARINA YANSIMALARI
Hasan Buğrul
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 26-41 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.132
4580
2768
KARAMAN İL MERKEZİNDE YAŞAYAN SARIKEÇİLİ YÖRÜKLERİNDE TORBA DOKUMALARI
Mustafa KONUK, Mustafa GENÇ
Sayı: 2021, Sayı 18 Sayfalar: 4-27 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.152
1036
2060
