ISSN: 1301-255X
e-ISSN: 2687-4016

Azerbaycan Dokumacılık Geleneği

Röya Tagi̇yeva

Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 60-71 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.62
139 606

Ordu İli Gölköy İlçesi Kozören Köyü Kilim Dokumaları

Firdevs Çakır

Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 4-13 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.56
135 932

Belenbaşı Köyü (İzmir-Buca) Düz Dokuma Örneklerinden Yastıklar

Nuray Yılmaz, Ayşegül Koyuncu

Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 92-103 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.55
118 635

Elazığ Müzesindeki Osmanlı Dönemi Eşik ve Seccade Halıları

İsmail Aytaç

Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 12-33 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.47
150 479

Litvanya’da Kilim Yapım Özellikleri ve Türk Motiflerinin Etkisi

Galina Mi̇şki̇ni̇e

Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 68-73 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.52
79 160

Maya Dokumaları İle Türk Dokumaları Arasındaki Benzerlikler

İsmail Doğan

Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 34-41 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.48
87 378

Ahıska Türklerinde Halı Kültürü

Minera Ali̇yeva

Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 16-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.36
73 349

Azerbaycan Cecimlerinin Sanatsal ve Teknik Özellikleri ile Günümüzdeki Durumu

Valide Paşayeva

Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 102-115 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.41
78 204

Bir Sembol Olarak “Kilim”

Mehmet Sağ

Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 116-121 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.42
85 442

Türk Destanlarında Geçen Halı Anlatımları, Halılardaki Hayvan Motifleri ve Renklerinin Dili

Mehmet Özkartal

Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 92-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.40
149 272

Türk Halı Sanatında Mitolojik Kaynaklı Bazı Motifler

Nursel Balcı

Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 38-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.38
142 219

Ankara Vakıf Eserleri Müzesi’nde Bulunan Bir Grup Etütlük Madalyonlu Uşak Halısının İncelenmesi

Elvan Özkavruk, Berna İleri̇

Sayı: 2012, Sayı 7 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 3 Sayfalar: 86-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.31
80 369

Diyarbakır Karacadağ Kilimlerinin Desen ve Motif Özellikleri

Evindar Yeşi̇lbaş

Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 112-117 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.24
67 363

İçel Yöresi Düz Dokuma Yaygılarda Kullanılan Motif ve Kompozisyon Özellikleri

Taciser Onuk, H. Feriha Akpınarlı

Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 84-93 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.21
60 1407

Geleneksel Türk El Sanatlarının Çağdaş Resim Tasarımına Etkisi: Hayat Ağacı Kilim Motifli Bir Güncel Sanat Uygulaması Örneği

C. Arzu Ayteki̇n

Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 24-31 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.2
152 164

BAZI ANADOLU KİLİM MOTİFLERİNİN SEMBOLİK ÇÖZÜMLEMESİ

Naile Rengin Oyman

Sayı: 2019, Sayı 14 Sayfalar: 4-22 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.119
144 321

KAZAKİSTAN’IN TÜRKİSTAN EYALETİNDEKİ HALI MOTİFLERİNİN İNCELENMESİ

Feriha Akpınarlı, Assel Yerdenova

Sayı: 2019, Sayı 15 Sayfalar: 18-39 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.126
63 590

GÜRCİSTAN VE KONYA KİLİMLERİNDE YANIŞ (MOTİF)

Ahmet Aytaç

Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 42-55 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.133
68 385

HAKKÂRİ’DE EVLİLİKLE BAĞLANTILI GELENEKLERİN EL SANATLARINA YANSIMALARI

Hasan Buğrul

Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 26-41 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.132
62 397

KARAMAN İL MERKEZİNDE YAŞAYAN SARIKEÇİLİ YÖRÜKLERİNDE TORBA DOKUMALARI

Mustafa KONUK, Mustafa GENÇ

Sayı: 2021, Sayı 18 Sayfalar: 4-27 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.152
169 606