Benzer Makaleler
Azerbaycan Dokumacılık Geleneği
Röya Tagi̇yeva
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 60-71 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.62
604
1433
Ordu İli Gölköy İlçesi Kozören Köyü Kilim Dokumaları
Firdevs Çakır
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 4-13 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.56
1160
1982
Belenbaşı Köyü (İzmir-Buca) Düz Dokuma Örneklerinden Yastıklar
Nuray Yılmaz, Ayşegül Koyuncu
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 92-103 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.55
853
1658
Elazığ Müzesindeki Osmanlı Dönemi Eşik ve Seccade Halıları
İsmail Aytaç
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 12-33 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.47
1107
1223
Litvanya’da Kilim Yapım Özellikleri ve Türk Motiflerinin Etkisi
Galina Mi̇şki̇ni̇e
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 68-73 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.52
627
578
Maya Dokumaları İle Türk Dokumaları Arasındaki Benzerlikler
İsmail Doğan
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 34-41 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.48
922
1567
Ahıska Türklerinde Halı Kültürü
Minera Ali̇yeva
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 16-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.36
595
1119
Azerbaycan Cecimlerinin Sanatsal ve Teknik Özellikleri ile Günümüzdeki Durumu
Valide Paşayeva
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 102-115 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.41
696
667
Bir Sembol Olarak “Kilim”
Mehmet Sağ
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 116-121 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.42
727
1288
Türk Destanlarında Geçen Halı Anlatımları, Halılardaki Hayvan Motifleri ve Renklerinin Dili
Mehmet Özkartal
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 92-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.40
1530
1025
Türk Halı Sanatında Mitolojik Kaynaklı Bazı Motifler
Nursel Balcı
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 38-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.38
1219
756
Ankara Vakıf Eserleri Müzesi’nde Bulunan Bir Grup Etütlük Madalyonlu Uşak Halısının İncelenmesi
Elvan Özkavruk, Berna İleri̇
Sayı: 2012, Sayı 7 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 3 Sayfalar: 86-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.31
479
884
Diyarbakır Karacadağ Kilimlerinin Desen ve Motif Özellikleri
Evindar Yeşi̇lbaş
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 112-117 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.24
1362
1462
İçel Yöresi Düz Dokuma Yaygılarda Kullanılan Motif ve Kompozisyon Özellikleri
Taciser Onuk, H. Feriha Akpınarlı
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 84-93 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.21
860
3405
Geleneksel Türk El Sanatlarının Çağdaş Resim Tasarımına Etkisi: Hayat Ağacı Kilim Motifli Bir Güncel Sanat Uygulaması Örneği
C. Arzu Ayteki̇n
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 24-31 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.2
2726
935
BAZI ANADOLU KİLİM MOTİFLERİNİN SEMBOLİK ÇÖZÜMLEMESİ
Naile Rengin Oyman
Sayı: 2019, Sayı 14 Sayfalar: 4-22 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.119
10687
1644
KAZAKİSTAN’IN TÜRKİSTAN EYALETİNDEKİ HALI MOTİFLERİNİN İNCELENMESİ
Feriha Akpınarlı, Assel Yerdenova
Sayı: 2019, Sayı 15 Sayfalar: 18-39 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.126
838
1520
GÜRCİSTAN VE KONYA KİLİMLERİNDE YANIŞ (MOTİF)
Ahmet Aytaç
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 42-55 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.133
714
1267
HAKKÂRİ’DE EVLİLİKLE BAĞLANTILI GELENEKLERİN EL SANATLARINA YANSIMALARI
Hasan Buğrul
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 26-41 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.132
1774
1197
KARAMAN İL MERKEZİNDE YAŞAYAN SARIKEÇİLİ YÖRÜKLERİNDE TORBA DOKUMALARI
Mustafa KONUK, Mustafa GENÇ
Sayı: 2021, Sayı 18 Sayfalar: 4-27 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.152
629
1427