Benzer Makaleler
Konya-Mevlâna Müzesi’nde Bulunan 637 Envanter Numaralı Puşîde
Emine Koçak
Sayı: 2016, Sayı 12 Sayfalar: 4-11 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.70
390
731
Tekstil Ve Hazır Giyim Sektöründe Marka, Pazar Ve Moda Eğilimlerinin Koleksiyona Etkisi
Günay Atalayer, Cihan Bahar
Sayı: 2016, Sayı 12 Sayfalar: 12-18 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.71
642
400
Azerbaycan Dokumacılık Geleneği
Röya Tagi̇yeva
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 60-71 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.62
257
866
Isparta Müzesi Envanterinde Bulunan Cumhuriyet Dönemine Ait El İşlemeli Peşkirler
Filiz Nurhan Ölmez, Begül Özkoca
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 34-41 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.59
283
614
Elazığ Müzesindeki Osmanlı Dönemi Eşik ve Seccade Halıları
İsmail Aytaç
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 12-33 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.47
392
744
Litvanya’da Kilim Yapım Özellikleri ve Türk Motiflerinin Etkisi
Galina Mi̇şki̇ni̇e
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 68-73 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.52
228
269
Maya Dokumaları İle Türk Dokumaları Arasındaki Benzerlikler
İsmail Doğan
Sayı: 2013, Sayı 9 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 5 Sayfalar: 34-41 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.48
250
591
Ahıska Türklerinde Halı Kültürü
Minera Ali̇yeva
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 16-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.36
210
609
Bir Sembol Olarak “Kilim”
Mehmet Sağ
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 116-121 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.42
264
655
Türk Destanlarında Geçen Halı Anlatımları, Halılardaki Hayvan Motifleri ve Renklerinin Dili
Mehmet Özkartal
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 92-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.40
452
416
Türk Halı Sanatında Mitolojik Kaynaklı Bazı Motifler
Nursel Balcı
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 38-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.38
289
352
Lâdik (Konya) Halıcılığının Günümüzdeki Durumu
Emine Karpuz
Sayı: 2012, Sayı 7 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 3 Sayfalar: 42-73 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.29
219
1192
Diyarbakır Karacadağ Kilimlerinin Desen ve Motif Özellikleri
Evindar Yeşi̇lbaş
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 112-117 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.24
319
699
İçel Yöresi Düz Dokuma Yaygılarda Kullanılan Motif ve Kompozisyon Özellikleri
Taciser Onuk, H. Feriha Akpınarlı
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 84-93 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.21
232
2138
Geleneksel Türk El Sanatlarının Çağdaş Resim Tasarımına Etkisi: Hayat Ağacı Kilim Motifli Bir Güncel Sanat Uygulaması Örneği
C. Arzu Ayteki̇n
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 24-31 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.2
708
272
XVI. Yüzyılda Alâiye Sancağında Dokuma ve Tekstil Sanayisinde Kullanılan Ürünlerin Üretimi
Selim Hi̇lmi̇
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 96-101 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.8
245
348
Anadolu Geleneksel Bez Dokumacılığından Bazı Örnekler ve Günümüzdeki Durumu
Fatma Nur Başaran
Sayı: 2018, Sayı 13 Sayfalar: 14-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.75
238
194
BAZI ANADOLU KİLİM MOTİFLERİNİN SEMBOLİK ÇÖZÜMLEMESİ
Naile Rengin Oyman
Sayı: 2019, Sayı 14 Sayfalar: 4-22 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.119
2378
597
KAZAKİSTAN’IN TÜRKİSTAN EYALETİNDEKİ HALI MOTİFLERİNİN İNCELENMESİ
Feriha Akpınarlı, Assel Yerdenova
Sayı: 2019, Sayı 15 Sayfalar: 18-39 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.126
157
869
GÜRCİSTAN VE KONYA KİLİMLERİNDE YANIŞ (MOTİF)
Ahmet Aytaç
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 42-55 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.133
233
549