2022, Sayı 20-21
Makale
TÜRK İŞLEME SANATINDA HAYAT AĞACI MOTİFİ VE UYGULAMALARI
Dilek TÜM CEBECİ
Sayfalar: 7-29 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.159
13869 6080
AVRUPA RESMİNDE STATÜ SEMBOLÜ OLARAK TÜRK HALILARI: LONDRA ULUSAL GALERİ ÖRNEĞİ
Elvan ÖZKAVRUK ADANIR
Sayfalar: 30-43 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.160
1270 644
CUMHURBAŞKANLIĞI OSMANLI ARŞİVİ’NDE HEREKE İPEK HALILARIYLA ALAKALI BAZI BELGELER
Ahmet AYTAÇ
Sayfalar: 44-52 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.161
1258 994
AVUKAT SERVET ÖRMEN KOLEKSİYONUNDAKİ YAĞCIBEDİR HALILARI
Didem ATİŞ
Sayfalar: 53-73 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.162
1631 790
TATAR LİNGVO KÜLTÜRÜNDE HALI ve KİLİM
Fiaridia TAGİROVA
Sayfalar: 74-92 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.163
716 480
KONYA KÜÇÜKMUHSİNE KÖYÜ CİCİM TEKNİKLİ ÖRTÜLERİ
Hafize Melek HİDAYETOĞLU
Sayfalar: 83-96 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.164
1438 675
ANADOLU KEÇEÇİLİĞİNDE USTALAR VE ATÖLYELERİ
H. NURGÜL BEGİÇ
Sayfalar: 97-114 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.165
3447 1324
TEKKELERDE BULUNAN KEÇE SECCADELER
Suzan BAYRAKTAROĞLU
Sayfalar: 115-131 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.166
1172 793
TARIM HAVZASI’NDA BULUNAN YÜN DOKUMALAR ÜZERİNE BİR BAKIŞ
Zulhayat ÖTKÜR
Sayfalar: 132-147 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.167
1354 791
ANADOLU’DAN DÜĞÜMLÜ HAV KULLANILMIŞ BİR GRUP ÇÖZGÜ YÜZLÜ DOKUMA
Bahadır ÖZTÜRK
Sayfalar: 148-166 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.168
923 593
KUZEYBATI ANADOLU GELENEKSEL KADIN GİYİMLERİNDE ARKALIKLAR VE İHRAMLAR
Şerife ATLIHAN
Sayfalar: 167-182 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.169
4176 1679
ANADOLU KÖY HALILARINDA MOTİF VE KOMPOZİSYON ÇÖZÜMLEMELERİ
Aydın UĞURLU, Servet Senem UĞURLU
Sayfalar: 208-226 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.171
6680 5445
TÜRKMENİSTAN’DA MİLLİ BİRLİĞİN ETNO - SEMBOLİK KAYNAĞI OLARAK HALI VE MOTİFLERİ
Berdi SARIYEV
Sayfalar: 227-239 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.172
3051 1681
KIRŞEHİR YÖRESİ DÜZ DOKUMALARINDA NAZAR İNANIŞINI SİMGELEYEN MOTİFLER
Sema ETİKAN
Sayfalar: 240-259 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.173
2051 839
AZERBAYCAN’IN TARİHİ MİMARLIK ABİDESİ ŞEKİ HAN SARAYINDA VE GELENEKSEL EL DOKUMALARINDA KUŞ TASVİRLERİ
Arzu MAMMADOVA
Sayfalar: 260-274 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.174
1446 672