Benzer Makaleler
Tokat-Pazar, Beyobası Hamamı
Mustafa Beyazıt
Sayı: 2015, Sayı 11 Sayfalar: 3-11 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.64
894
1587
Geçmişten Günümüze Erzurum’da Ehram (İhram) Dokumacılığı
Fikri Salman, Zeynep Kırkıncıoğlu
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 42-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.60
10985
1564
Eskişehir İli Geleneksel Kadın Şalvarları
Emine Koca, Handan Baran
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 26-33 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.58
2775
3269
Çankırı (Merkez) Yüzey Araştırmalarında Tespit Edilen Düz Dokuma Yaygılar
Adem Çeli̇k
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 52-91 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.39
1624
987
Kadifekale’de (İzmir) Tevni Dokumacılığının Günümüzdeki Durumu
Esra Kavcı
Sayı: 2012, Sayı 7 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 3 Sayfalar: 74-85 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.30
888
1221
Türk Halı ve Düz Dokumaları Üzerine Tartışılması Önerilen Konular
İsmail Öztürk
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 94-99 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.22
796
1272
Geleneksel Türk El Sanatlarının Çağdaş Resim Tasarımına Etkisi: Hayat Ağacı Kilim Motifli Bir Güncel Sanat Uygulaması Örneği
C. Arzu Ayteki̇n
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 24-31 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.2
3500
1126
Türk Halklarının Kültürel Mirasında Kompozisyon, Geleneğe Sadakat ve Yenilikçi Yaklaşımlar
Hatice Esedova
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 44-53 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.4
460
1920
Geleneksel Türk El Sanatları Bölümü Halı-Kilim ve Eski Kumaş Desenleri Anasanat Dallarında Eğitim Amaçlı Doğal Boya Laboratuvarı Kurmanın Gerekliliği
Menekşe Suzan Teker
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 110-119 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.10
602
1187
Kültür Mirasımız Para Keselerinden Örnekler
Pakize Kayadi̇bi̇
Sayı: 2018, Sayı 13 Sayfalar: 46-52 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.78
1072
1032
TÜRKİYE EL DOKUMA HALI YAYIN ATLASI
Ebru Çatalkaya Gök
Sayı: 2019, Sayı 14 Sayfalar: 42-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.121
1319
701
NİĞDE KIZILCA KASABASI DÜZ DOKUMA ÖRNEKLERİ
Hülya Serpil Ortaç, Gözde Kemer Gürsoy
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 4-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.131
759
838
HAKKÂRİ’DE EVLİLİKLE BAĞLANTILI GELENEKLERİN EL SANATLARINA YANSIMALARI
Hasan Buğrul
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 26-41 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.132
2316
1338
TÜRKİYE’DE GELENEKSEL EL DOKUMACILIĞI EĞİTİMİ
Aydın UĞURLU
Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 22-43 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.138
976
2450
TARİHSEL KUMAŞLARDAN TAFTA ÜZERİNE KARŞILAŞTIRILMALI BİR ARAŞTIRMA
Ebru Çatalkaya Gök, Günay Atalayer
Sayı: 2021, Sayı 18 Sayfalar: 38-53 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.147
2309
1170
ÇAMLIDERE YÖRESİNDE UNUTULMUŞ BİR KÜLTÜREL ZENGİNLİK: AVDAN KİLİMLERİ
H. Nurgül BEGİÇ, Ayşe SARICAN
Sayı: 2021, Sayı 19 Sayfalar: 88-107 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.156
6764
3351
SİVAS ŞARKIŞLA HALILARINDA TÜRK DÜĞÜMÜNÜN FARKLI BİR KULLANIMI
Suzan Bayraktaroğlu
Sayı: 2021, Sayı 19 Sayfalar: 130-145 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.158
4566
795
ANADOLU KEÇEÇİLİĞİNDE USTALAR VE ATÖLYELERİ
H. NURGÜL BEGİÇ
Sayı: 2022, Sayı 20-21 Sayfalar: 97-114 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.165
2198
541
SARIKAMIŞ KİLİMLERİ
Ayşe Aslıhan EROĞLU
Sayı: 2022, Sayı 20-21 Sayfalar: 275-300 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.175
1196
912
SÜMERBANK SÜMERHALI ISPARTA FABRİKASININ ÖZGÜN ÇALIŞMA MODELİ VE ANADOLU HALICILIK KÜLTÜRÜNDEKİ ROLÜ
Önder KÜÇÜKERMAN, Jülide EDIRNE
Sayı: 2023, Sayı 22 Sayfalar: 66-83 DOI: 10.32704/akmbaris.2023.179
1730
632