Benzer Makaleler
Tokat-Pazar, Beyobası Hamamı
Mustafa Beyazıt
Sayı: 2015, Sayı 11 Sayfalar: 3-11 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.64
1096
1716
Geçmişten Günümüze Erzurum’da Ehram (İhram) Dokumacılığı
Fikri Salman, Zeynep Kırkıncıoğlu
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 42-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.60
15231
3406
Eskişehir İli Geleneksel Kadın Şalvarları
Emine Koca, Handan Baran
Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 26-33 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.58
4606
4671
Çankırı (Merkez) Yüzey Araştırmalarında Tespit Edilen Düz Dokuma Yaygılar
Adem Çeli̇k
Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 52-91 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.39
2934
1410
Kadifekale’de (İzmir) Tevni Dokumacılığının Günümüzdeki Durumu
Esra Kavcı
Sayı: 2012, Sayı 7 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 3 Sayfalar: 74-85 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.30
1052
1338
Türk Halı ve Düz Dokumaları Üzerine Tartışılması Önerilen Konular
İsmail Öztürk
Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 94-99 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.22
987
1395
Geleneksel Türk El Sanatlarının Çağdaş Resim Tasarımına Etkisi: Hayat Ağacı Kilim Motifli Bir Güncel Sanat Uygulaması Örneği
C. Arzu Ayteki̇n
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 24-31 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.2
5317
2368
Türk Halklarının Kültürel Mirasında Kompozisyon, Geleneğe Sadakat ve Yenilikçi Yaklaşımlar
Hatice Esedova
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 44-53 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.4
530
2003
Geleneksel Türk El Sanatları Bölümü Halı-Kilim ve Eski Kumaş Desenleri Anasanat Dallarında Eğitim Amaçlı Doğal Boya Laboratuvarı Kurmanın Gerekliliği
Menekşe Suzan Teker
Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 110-119 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.10
763
1293
Kültür Mirasımız Para Keselerinden Örnekler
Pakize Kayadi̇bi̇
Sayı: 2018, Sayı 13 Sayfalar: 46-52 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.78
1273
1179
TÜRKİYE EL DOKUMA HALI YAYIN ATLASI
Ebru Çatalkaya Gök
Sayı: 2019, Sayı 14 Sayfalar: 42-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.121
1547
894
NİĞDE KIZILCA KASABASI DÜZ DOKUMA ÖRNEKLERİ
Hülya Serpil Ortaç, Gözde Kemer Gürsoy
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 4-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.131
962
928
HAKKÂRİ’DE EVLİLİKLE BAĞLANTILI GELENEKLERİN EL SANATLARINA YANSIMALARI
Hasan Buğrul
Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 26-41 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.132
3963
2562
TÜRKİYE’DE GELENEKSEL EL DOKUMACILIĞI EĞİTİMİ
Aydın UĞURLU
Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 22-43 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.138
1294
2645
TARİHSEL KUMAŞLARDAN TAFTA ÜZERİNE KARŞILAŞTIRILMALI BİR ARAŞTIRMA
Ebru Çatalkaya Gök, Günay Atalayer
Sayı: 2021, Sayı 18 Sayfalar: 38-53 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.147
3929
2346
ÇAMLIDERE YÖRESİNDE UNUTULMUŞ BİR KÜLTÜREL ZENGİNLİK: AVDAN KİLİMLERİ
H. Nurgül BEGİÇ, Ayşe SARICAN
Sayı: 2021, Sayı 19 Sayfalar: 88-107 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.156
8935
4591
SİVAS ŞARKIŞLA HALILARINDA TÜRK DÜĞÜMÜNÜN FARKLI BİR KULLANIMI
Suzan Bayraktaroğlu
Sayı: 2021, Sayı 19 Sayfalar: 130-145 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.158
5877
1995
ANADOLU KEÇEÇİLİĞİNDE USTALAR VE ATÖLYELERİ
H. NURGÜL BEGİÇ
Sayı: 2022, Sayı 20-21 Sayfalar: 97-114 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.165
3898
1684
SARIKAMIŞ KİLİMLERİ
Ayşe Aslıhan EROĞLU
Sayı: 2022, Sayı 20-21 Sayfalar: 275-300 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.175
1495
1028
SÜMERBANK SÜMERHALI ISPARTA FABRİKASININ ÖZGÜN ÇALIŞMA MODELİ VE ANADOLU HALICILIK KÜLTÜRÜNDEKİ ROLÜ
Önder KÜÇÜKERMAN, Jülide EDIRNE
Sayı: 2023, Sayı 22 Sayfalar: 66-83 DOI: 10.32704/akmbaris.2023.179
2141
795