ISSN: 1301-255X
e-ISSN: 2687-4016

Geçmişten Günümüze Erzurum’da Ehram (İhram) Dokumacılığı

Fikri Salman, Zeynep Kırkıncıoğlu

Sayı: 2014, Sayı 10 Sayfalar: 42-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.60
2454 803

Çankırı (Merkez) Yüzey Araştırmalarında Tespit Edilen Düz Dokuma Yaygılar

Adem Çeli̇k

Sayı: 2012, Sayı 8 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 4 Sayfalar: 52-91 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.39
1066 802

Kadifekale’de (İzmir) Tevni Dokumacılığının Günümüzdeki Durumu

Esra Kavcı

Sayı: 2012, Sayı 7 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 3 Sayfalar: 74-85 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.30
540 920

Türk Halı ve Düz Dokumaları Üzerine Tartışılması Önerilen Konular

İsmail Öztürk

Sayı: 2011, Sayı 6 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 2 Sayfalar: 94-99 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.22
424 871

Geleneksel Türk El Sanatlarının Çağdaş Resim Tasarımına Etkisi: Hayat Ağacı Kilim Motifli Bir Güncel Sanat Uygulaması Örneği

C. Arzu Ayteki̇n

Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 24-31 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.2
1646 657

Geleneksel Türk El Sanatları Bölümü Halı-Kilim ve Eski Kumaş Desenleri Anasanat Dallarında Eğitim Amaçlı Doğal Boya Laboratuvarı Kurmanın Gerekliliği

Menekşe Suzan Teker

Sayı: 2011, Sayı 5 - Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı - 1 Sayfalar: 110-119 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.10
301 966

Kültür Mirasımız Para Keselerinden Örnekler

Pakize Kayadi̇bi̇

Sayı: 2018, Sayı 13 Sayfalar: 46-52 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.78
547 583

TÜRKİYE EL DOKUMA HALI YAYIN ATLASI

Ebru Çatalkaya Gök

Sayı: 2019, Sayı 14 Sayfalar: 42-51 DOI: 10.34242/akmbaris.2019.121
667 355

NİĞDE KIZILCA KASABASI DÜZ DOKUMA ÖRNEKLERİ

Hülya Serpil Ortaç, Gözde Kemer Gürsoy

Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 4-25 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.131
423 586

OSMANLI ASKERÎ TEŞKİLÂTI ÜNİFORMALARININ TEZYÎNATI VE MÂLİYETİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

Hafsa Boynukalın

Sayı: 2020, Sayı 16 Sayfalar: 56-77 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.134
7137 6425

TİFTİĞİN GELENEKSEL ÖYKÜSÜ VE YARATICI YENİ DENEMELER ÜZERİNE

Mine BEŞEN YALÇIN, Günay ATALAYER

Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 4-21 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.145
551 875

TÜRKİYE’DE GELENEKSEL EL DOKUMACILIĞI EĞİTİMİ

Aydın UĞURLU

Sayı: 2020, Sayı 17 Sayfalar: 22-43 DOI: 10.34242/akmbaris.2020.138
490 1962

TARİHSEL KUMAŞLARDAN TAFTA ÜZERİNE KARŞILAŞTIRILMALI BİR ARAŞTIRMA

Ebru Çatalkaya Gök, Günay Atalayer

Sayı: 2021, Sayı 18 Sayfalar: 38-53 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.147
722 862

ÇAMLIDERE YÖRESİNDE UNUTULMUŞ BİR KÜLTÜREL ZENGİNLİK: AVDAN KİLİMLERİ

H. Nurgül BEGİÇ, Ayşe SARICAN

Sayı: 2021, Sayı 19 Sayfalar: 88-107 DOI: 10.34242/akmbaris.2021.156
5519 3031

ANADOLU KEÇEÇİLİĞİNDE USTALAR VE ATÖLYELERİ

H. NURGÜL BEGİÇ

Sayı: 2022, Sayı 20-21 Sayfalar: 97-114 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.165
719 318

SARIKAMIŞ KİLİMLERİ

Ayşe Aslıhan EROĞLU

Sayı: 2022, Sayı 20-21 Sayfalar: 275-300 DOI: 10.32704/akmbaris.2022.175
540 397

SİVAS MERKEZ, HAFİK/YENİKÖY VE YILDIZ BELDESİ GEÇ DÖNEM EL ÖRGÜSÜ ÇORAP VE PATİKLERİN DEĞERLENDİRMESİ

Emine TONUS, Hülya KAYNAR

Sayı: 2023, Sayı 22 Sayfalar: 4-27 DOI: 10.32704/akmbaris.2023.176
647 300

SÜMERBANK SÜMERHALI ISPARTA FABRİKASININ ÖZGÜN ÇALIŞMA MODELİ VE ANADOLU HALICILIK KÜLTÜRÜNDEKİ ROLÜ

Önder KÜÇÜKERMAN, Jülide EDIRNE

Sayı: 2023, Sayı 22 Sayfalar: 66-83 DOI: 10.32704/akmbaris.2023.179
707 281